_

Polecany post

Premier League - zapowiedź sezonu 2017/2018

Nowy sezon, nowe nadzieje, orkiestra wciąż gra, ale to może być ostatni sezon na bogato. Albo jeden z ostatnich. Rozumiem, że światy pol...

10.08.2017

Fantasy Premier League na nowy sezon

Sezon się rozpocznie jutro, ale w FPL będzie inaczej. Jak znam życie, to jutro nie uda się dopchnąć na serwery, dlatego skład zamknąłem dzisiaj. No a pierwsza kolejka zaczyna się w piątek, dlatego ktoś może zostać zaskoczony. Po kolei składy, bo jednak będą dwa:



Pierwszy do gry FPL. Zdziwiło mnie jak łatwo, przy pewnych założeniach wyjściowych, zbudować atrakcyjny zespół. Pewien pomysł na grę jest, kilka potencjalnych niespodzianek jest, nie ma może żadnej gwiazdy, ale jest szansa, że w czasie sezonu narodzą się one i będę je miał w składzie. Nie planuję miotać się z transferami, bo to nie ma sensu. Nie mam też nikogo z Walsall, nie musiałem sztukować składu. Tylko trzeci napastnik jest z uwagi na cenę, reszta graczy jest, bo ich chciałem.

No i drugie zdjęcie grupowe to potwierdza:


To jest FPL Draft, nowa zabawa dotycząca ligi. Prawie jak FPL, ale są różnice. Przede wszystkim nie ma budżetu, jest wybór graczy. Trochę jak w NBA można powiedzieć. Wybiera się skład, nikt inny w lidze nie może mieć tych zawodników, więc wszystkie punkty są tylko twoje. To jest nowe, debiutuje w tym sezonie, zobaczymy, jak się dotrą szczegóły. Trochę zaskoczony jestem, że mam podobnych zawodników, o których przed sezonem myślałem w kategorii dostarczycieli punktów. Czyli albo przegram, albo wygram. Cel na ten sezon to tradycyjna dziesiątka, czyli 10% najlepszych drużyn. W FPL jest już ponad 3 miliony drużyn, w FPL Draft jest osiem drużyn w lidze. Czyli miejsce minimum szóste na koniec będzie ok. Na razie jestem siódmy, ale prezes klubu to rozumie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz